5 תשובות
שואל השאלה:
רק לוזרים חושבים ככה.. כל פעם שקשה להם ואין חשק הם לוקחים הפסקה.
אסור להיכנע למחשבות האלה
רק לוזרים חושבים ככה.. כל פעם שקשה להם ואין חשק הם לוקחים הפסקה.
אסור להיכנע למחשבות האלה
אנונימית
החיים לא עובדים ככה. חייב לקחת הפסקות מדי פעם.
שואל השאלה:
אבל אם אני לא כותבת כל יום? אז אני גרועה נכון?
אבל אם אני לא כותבת כל יום? אז אני גרועה נכון?
אנונימית
את לא יכולה לחיות בלי הפסקות בחיים, יש גבול למה שאדם יכול לספוג. זה כמו לרכוב על אופניים, את יכולה לקחת נשימה לפני, את יכולה להמשיך לנסוע בלי לעצור (ולפעמים להיפצע), ואת יכולה פשוט לעשות פרסה ולחזור הביתה (אני לא כזה אוהב דוגמאות כאלה, אבל אלה החיים). אם תיפצעי באיזשהו שלב תיקחי הפסקה בכל מקרה...
באותו הנושא: