13 תשובות
נודר
כע לאפסים
לישון זה לאנשים חלשים אבל אני יושן בכדי לגדול
פףף חחג כן מה?
עוד 2 דק ואת ישנה
אנונימית
כןן
לילה לבן בקל
לילה לבן בקל
שואל השאלה:
טוב הלכתי לישון
טוב הלכתי לישון
אנונימית
מילהה
לא .
לפחות אני קמה ערנית בבוקר ולא עם שקי שינה מתחת לעיניים כמוך
לפחות אני קמה ערנית בבוקר ולא עם שקי שינה מתחת לעיניים כמוך
לא לוזר מי שמתעלל בעצמו ולא הולך לישון חוח
שואל השאלה:
חח לוזר
חח לוזר
אנונימית
את האמת שלא
וואלק נודרת
באותו הנושא: