13 תשובות
נודר
לישון זה לאנשים חלשים אבל אני יושן בכדי לגדול
פףף חחג כן מה?
עוד 2 דק ואת ישנה
אנונימית
כןן
לילה לבן בקל
שואל השאלה:
טוב הלכתי לישון
אנונימית
מילהה
לא .
לפחות אני קמה ערנית בבוקר ולא עם שקי שינה מתחת לעיניים כמוך
לא לוזר מי שמתעלל בעצמו ולא הולך לישון חוח
שואל השאלה:
חח לוזר
אנונימית
את האמת שלא
וואלק נודרת