10 תשובות
מתעלמת מההודעה
אנונימית
מתעלמת
אני אחזיר לו בג'יבריש
אני אשאל אותו : מה לעזאזל כתבת כאן
אני אף פעם לא נכנס להודעות ששולחים שם
תלוי אם זה מצחיק
אם זה מצחיק אז אצחק כמובן אבל אם זה סתם מוזר אז מוזר
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
זה בערך מה שקורה בקבוצה של הכיתה שלי
לא יהיה לי אכפת
אשלח ג'יבריש בחזרה
רוב הסיכויים
אנונימי
אני אכנס לבית שלו ב3 בלילה ואתחיל להכות אותו כמובן.