10 תשובות
מתעלמת מההודעה
אנונימית
מתעלמת
אני אחזיר לו בג'יבריש
אני אשאל אותו : מה לעזאזל כתבת כאן
אני אף פעם לא נכנס להודעות ששולחים שם
תלוי אם זה מצחיק
אם זה מצחיק אז אצחק כמובן אבל אם זה סתם מוזר אז מוזר
אם זה מצחיק אז אצחק כמובן אבל אם זה סתם מוזר אז מוזר
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
זה בערך מה שקורה בקבוצה של הכיתה שלי
לא יהיה לי אכפת
לא יהיה לי אכפת
אשלח ג'יבריש בחזרה
רוב הסיכויים
רוב הסיכויים
אנונימי
אני אכנס לבית שלו ב3 בלילה ואתחיל להכות אותו כמובן.
באותו הנושא: