71 תשובות
תלוי מי זה
שואל השאלה:
האם תזרמו איתו ( הוא לא בא בקטע מיני)
האם תזרמו איתו ( הוא לא בא בקטע מיני)
אנונימי
היי מנשמע?
היי ?
מכיוון שהיא התחילה את השיחה אציע לה ס*ס
אנונימי
מסננת
היי
תלוי מי זה ואיך הוא נראה.
היי, מה קורה?
קרה לי כבר
זה טיפה מוזר אבל אם הוא לטעמי אני אזרום ואני אכתוב היי בחזרה
זה טיפה מוזר אבל אם הוא לטעמי אני אזרום ואני אכתוב היי בחזרה
מאיפה יש לך תמספר שלי
חח זה קרה לי מלא פעמים וזה מה שכתבתי או שעניתי מי זה?
או אנחנו מכירים?
חח זה קרה לי מלא פעמים וזה מה שכתבתי או שעניתי מי זה?
או אנחנו מכירים?
אחזיר היי
לרוב הם שולחים לי דיק אז לא יודעת ממש איך לענות למישהו שכותב לי היי
לרוב הם שולחים לי דיק אז לא יודעת ממש איך לענות למישהו שכותב לי היי
תכלס צודק, כנל גם לגבי.^^^
אנונימית
היי מי אתה ומה אתה רוצה מחיי?
היי רוצח סדרתי.
היי.
או היי מה קורה
היי רוצח סדרתי.
היי.
או היי מה קורה
תלוי מי זה
לא אענה.
היי/אהלן/היוש/שלוווום
אם זה בסטיפס לא בטוח אענה, תלוי בגיל של אותו אדם..
אם זה בסטיפס לא בטוח אענה, תלוי בגיל של אותו אדם..
זה יהיה לי מוזר בהתחלה והבדוק מי זה ואשלח לו היי עם אימוגי מחייך
היי
שואלת לשלומו
שואלת לשלומו
למה זה כזה סיפור?
אשאל מי זה
אני אענה ונראה לאן זה יזרום .אם זה יזרום למקום פחות נעים אז אני אעצור את זה מהר , אבל למה לא לענות.
עם אני לא מכירה אז אני חוסמת עם זה מישהו מהכיתה אז מתעלמת
"איך לעזאזל השגת את המספר שלי"
מחזירה בהיי
היי
תלוי באם הוא לטעמי פיזית
אנונימית
היי
היי ואז אני ישאל אותו מאיפה יש לו למספר שלי ומי זה
היי מה קורה??
חוסמת מה יש לדבר
קרה לי סיטואציות שבנים פתאום שלחו לי היי בווצאפ ולא הבנתי איך יש להם תמספר
אז פשוט שאלתי אותם מי הם ואיך יש להם תמספר שלי ואז פשוט זרמתי
אז פשוט שאלתי אותם מי הם ואיך יש להם תמספר שלי ואז פשוט זרמתי
היי
חתיך? זורמת.
לא לטעמי? מסננת.
לא לטעמי? מסננת.
אנונימית
אם זה מישהו שאני מכירה (לאו דווקא אישית אלא מהשכבה או משהו כזה ולאו דווקא מדברים) אז אחזיר היי ונדבר
ואם זה מישהו שאני לא מכירה בכלל אשאל כנראה היי מי זה או משהו כזה
ואם זה מישהו שאני לא מכירה בכלל אשאל כנראה היי מי זה או משהו כזה
היי יי עם הרבה י
אם זה מישהו שאני מכירה או מישהו שאני יודעת איך הוא השיג את המספר אז אשלח לו ''מה קורה?'' או משהו בסגנון ואם זה מישהו שאני לא יודעת איך החא השיג את המספר אשלח לו "היי, מאיפה השגת את המספר" ולפי תשובתו אחליט מה לעשות..
היי
אנונימית
היי מה קורה
אני חושבת שכמו כל בן אדם בעולם הזה אני אגיב בחסימה:)
חחח הי אנחנו מכירים ?
היייי
היוש מי זה
אממ בנאדם מי לעזאזל נתן לך את המספר שלי
חסימה ודיווח
בעדינות
wait a minute
who are you?
who are you?
היי, שלומי טוב מה איתך?
שלחו לי שניים כאלה
לא עניתי כי לא עניינו אותי
הם שלחו בהפרש של יום
הייתה לי הרגשה שהם קשורים וכשלא עניתי לראשון הוא ביקש מהשני שישלח
ואז שמתי לב שכל פעם שאני מחוברת גם הם (בעיקר אחד מהם) וכשאני יוצאת גם הם אז חסמתי אותם
אני יודעת שהם הגיעו למספר שלי דרך קבוצות שאני נמצאת בהן
לא עניתי כי לא עניינו אותי
הם שלחו בהפרש של יום
הייתה לי הרגשה שהם קשורים וכשלא עניתי לראשון הוא ביקש מהשני שישלח
ואז שמתי לב שכל פעם שאני מחוברת גם הם (בעיקר אחד מהם) וכשאני יוצאת גם הם אז חסמתי אותם
אני יודעת שהם הגיעו למספר שלי דרך קבוצות שאני נמצאת בהן
תלוי מי זה אבל בכללי גם היי
אנונימית
לא עונה (לא בקטע רע פשוט אני שונאת לדבר עם אנשים באינטרנא ולא אוהבת להכיר באינטרנט)
תלוי מי זה
חבר רגיל - הי
חברה קרובה - מה את רוצה כלבה
מישהו זר- מי זה
חבר רגיל - הי
חברה קרובה - מה את רוצה כלבה
מישהו זר- מי זה
"שלום לך בן אנוש מסוג מין זכר שמעולם לא ראיתי אותו בחיי המשועממים הללו, מה שלומך במזג האוויר הזח והצח הזה? ברצוני לשאול גם כיצד השגת את מספר הסמארטפון שלי?"
בסדר
מה קורה?
היי
לא עונה
לא אוהבת להכיר באתרים...
לא אוהבת להכיר באתרים...
"היי, מה קורה?"
היי מה קורה?
או אם זה מישהו שאני לא מכירה או שאין לי תמספר שלו
היי. מי זה?
או אם זה מישהו שאני לא מכירה או שאין לי תמספר שלו
היי. מי זה?
היי מה קורה
פשוט וקל ?
מי אתה
תמחק את המספר שלי
היי
יגיד לו היי וישאל מה קורה ?
ביי
לא כדאי לך סתם לשלוח "היי" כי זה יהיה סתם מוזר, תשלח לה משהו בהקשר למשהו שיכול לפתח שיחה, לדוגמא תשלח לה בדיחה או תשאל לשלומה אם לא ראית אותה הרבה זמן
"אני גבר."