71 תשובות
תלוי מי זה
שואל השאלה:
האם תזרמו איתו ( הוא לא בא בקטע מיני)
אנונימי
היי מנשמע?
היי ?
מכיוון שהיא התחילה את השיחה אציע לה ס*ס
אנונימי
מסננת
תלוי מי זה ואיך הוא נראה.
היי, מה קורה?
קרה לי כבר
זה טיפה מוזר אבל אם הוא לטעמי אני אזרום ואני אכתוב היי בחזרה
מאיפה יש לך תמספר שלי

חח זה קרה לי מלא פעמים וזה מה שכתבתי או שעניתי מי זה?
או אנחנו מכירים?
אחזיר היי
לרוב הם שולחים לי דיק אז לא יודעת ממש איך לענות למישהו שכותב לי היי
תכלס צודק, כנל גם לגבי.^^^
אנונימית
היי מי אתה ומה אתה רוצה מחיי?
היי רוצח סדרתי.
היי.
או היי מה קורה
תלוי מי זה
לא אענה.
היי/אהלן/היוש/שלוווום
אם זה בסטיפס לא בטוח אענה, תלוי בגיל של אותו אדם..
זה יהיה לי מוזר בהתחלה והבדוק מי זה ואשלח לו היי עם אימוגי מחייך
היי
שואלת לשלומו
למה זה כזה סיפור?
אשאל מי זה
אני אענה ונראה לאן זה יזרום .אם זה יזרום למקום פחות נעים אז אני אעצור את זה מהר , אבל למה לא לענות.
עם אני לא מכירה אז אני חוסמת עם זה מישהו מהכיתה אז מתעלמת
"איך לעזאזל השגת את המספר שלי"
מחזירה בהיי
תלוי באם הוא לטעמי פיזית
אנונימית
היי
היי ואז אני ישאל אותו מאיפה יש לו למספר שלי ומי זה
היי מה קורה??
חוסמת מה יש לדבר
קרה לי סיטואציות שבנים פתאום שלחו לי היי בווצאפ ולא הבנתי איך יש להם תמספר
אז פשוט שאלתי אותם מי הם ואיך יש להם תמספר שלי ואז פשוט זרמתי
חתיך? זורמת.
לא לטעמי? מסננת.
אנונימית
אם זה מישהו שאני מכירה (לאו דווקא אישית אלא מהשכבה או משהו כזה ולאו דווקא מדברים) אז אחזיר היי ונדבר
ואם זה מישהו שאני לא מכירה בכלל אשאל כנראה היי מי זה או משהו כזה
היי יי עם הרבה י
אם זה מישהו שאני מכירה או מישהו שאני יודעת איך הוא השיג את המספר אז אשלח לו ''מה קורה?'' או משהו בסגנון ואם זה מישהו שאני לא יודעת איך החא השיג את המספר אשלח לו "היי, מאיפה השגת את המספר" ולפי תשובתו אחליט מה לעשות..
היי
אנונימית
היי מה קורה
אני חושבת שכמו כל בן אדם בעולם הזה אני אגיב בחסימה:)
חחח הי אנחנו מכירים ?
היוש מי זה
אממ בנאדם מי לעזאזל נתן לך את המספר שלי
חסימה ודיווח
בעדינות
wait a minute
who are you?
היי, שלומי טוב מה איתך?
שלחו לי שניים כאלה
לא עניתי כי לא עניינו אותי
הם שלחו בהפרש של יום
הייתה לי הרגשה שהם קשורים וכשלא עניתי לראשון הוא ביקש מהשני שישלח
ואז שמתי לב שכל פעם שאני מחוברת גם הם (בעיקר אחד מהם) וכשאני יוצאת גם הם אז חסמתי אותם
אני יודעת שהם הגיעו למספר שלי דרך קבוצות שאני נמצאת בהן
תלוי מי זה אבל בכללי גם היי
אנונימית
לא עונה (לא בקטע רע פשוט אני שונאת לדבר עם אנשים באינטרנא ולא אוהבת להכיר באינטרנט)
תלוי מי זה
חבר רגיל - הי
חברה קרובה - מה את רוצה כלבה
מישהו זר- מי זה
"שלום לך בן אנוש מסוג מין זכר שמעולם לא ראיתי אותו בחיי המשועממים הללו, מה שלומך במזג האוויר הזח והצח הזה? ברצוני לשאול גם כיצד השגת את מספר הסמארטפון שלי?"
בסדר
מה קורה?
היי
לא עונה
לא אוהבת להכיר באתרים...
"היי, מה קורה?"
היי מה קורה?
או אם זה מישהו שאני לא מכירה או שאין לי תמספר שלו
היי. מי זה?
היי מה קורה
מי אתה
תמחק את המספר שלי
יגיד לו היי וישאל מה קורה ?
לא כדאי לך סתם לשלוח "היי" כי זה יהיה סתם מוזר, תשלח לה משהו בהקשר למשהו שיכול לפתח שיחה, לדוגמא תשלח לה בדיחה או תשאל לשלומה אם לא ראית אותה הרבה זמן
"אני גבר."