3 תשובות
אם את מרגישה בנוח להגיד, אז כדאי, למה שזה יפעיל לחץ, זה טוב לשתף
שואל השאלה:
אני מפחדת שהן ירגישו סוג של טריגר או משהו בסגנון
אנונימית
אם היא חברה טובה ואת סומכת עליה זה רק יעזור לך והיא תתמוך בך
בתור מישהי שעברה משהו דומה ורק לאחרונה הצלחתי להפתח זה נורא הקל עליי והרגיש טוב שיש אדם לצידי שיודע ותומך בי
הייתי ממליצה לך גם לדבר עם פסיכולוג בגלל החרדה שאת חווה