התחברות
הרשמה
האקס שלי שלח את אחותו לומר לי "שאני לא צריכה לפחד לשלוח לו הודעה וכשהוא לא מסוכן" וסיננתי. זה בסדר?
הבן אדם לא מבין שאני לא רוצה שום קשר איתו וחסמתי אותו בכל מקום
28 במרץ 2020, 11:47
הודעות
אקסים
WhatsApp
פרידות
אהבה נכזבת
3 תשובות
פשוט תתעלמי אם את לא רוצה קשר איתו.
f
fairy_
תתעלמי, את לא צריכה לבזבז את הזמן שלך על זה
T
TinkerBell~
תגידי לאחותו שאת לא מעוניינת בקשר איתו
ר
ראש כת החיות של סטיפס
באותו הנושא:
האקס שלי שלח צילום מסך של תמונה של אחותי ושאל למה מישהו הגיב לה, מה לכתוב?
להתוודות בפני ידיד שלי שאני מחבבת אותו ??[הוא האקס של אחותי הגדולה ]
איך לומר לאקס שישתחרר ממני כבר , ביקשתי יפה פעם אחת שאני צריכה אוויר לעצמי
מחר אני הולכת לנחם את האקס שלי .. אחותו נהרגה אפשר עצות ל- מה צריך לומר , מה לעושות וכו ..
האקס של אחותי הגדולה (היא בת 21) רשם לי הודעה שהוא רוצה לפגוש אותי
איך לומר להורים שלי שאני צריכה פסיכולוג?
אתמול הייתי אצל אחותו של האקס שלי שנפרדנו לפני שבוע וחצי...
לשאול את אחותו של האקס שלי אם יש לה עבודה שאני צריכה?
האם לומר לראש שלי ( שהוא גם האקס שלי ) בוקר טוב?
אני זוכרת שאני והאקס עשינו הפסקה אז אחותו חמודה
דיברתי עם האקס , וביקשתי שאני צריכה קצת זמן לעצמי ומעדיפה שלא נדבר בזמן הקרוב.