13 תשובות
אני חושבת שאם תשתמש בעט ותכתוב עם רווחים ויותר מסודר אז הכתב יראה יותר יפה
להיוולד בגלגול הבא בתור בת
כל יום לחזור על אתיות הייתה לי חברה אם כתב ככה והיא פשוט הראתה לי שכל יום היא עשתה אות אות ותירגלה עד שהיא הצליחה
אנונימית
פעם יצא לי לקרוא שאם לוקחים את הזמן כל יום, לכתוב את האותיות איך שתרצה שהם יראו, בסופו של דבר תוכל לכתוב אותן ככה מבלי להתאמץ.
ה' ישמור כתב חרטומים מה זה וואעליה ה' ירחם לא עלינו טפו טפו טפו חס ושלום

תנסה להעתיק מאנשים אחרים את הכתב ותראה אם השתפרת
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר אולי משהו יותר ספציפי?
תעשה כתב יותר קטן, ותנסה להעתיק את הכתב שאתה אוהב בסופו של דבר אתה תתרגל. בכל זאת יש לך המון רווחים במילה עצמה, צמצם תרווחים האלו ותעשה כתב יותר עדין ולא עם קווים כאלו אלא יותר עם עיגול אנלא יודעת איך להסביר ממש
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך תמונה?
שואל השאלה:
angel fairy
יש לך דוגמה או תמונה?
משהו כמו התמיר שבתמונה:
https://i.pinimg.com/originals/b0/24/ef/b024efbf9a1b1789695f1689d1373f47.png
יש לך כתב יד יפה מאוד, שלי כמו של רופא :-{ המורים לא מבינים מה אני כותב
הכתב שלך ממש מסודר פשוט תכתוב ברווחים
תנסה לכתוב כמה שיותר על הפסים ותמצא את התנוחה הכי טובה לך ואז תתאמן כל הזמן