7 תשובות
אם את ממש לא רוצה אז אל תתאפרי, או שתעשי איפור ממש עדין
לראות כמה סרטונים זה לא כזה מסובך
תתאפרי זה כיף
וכמובן איפור עדין ולא משוגע
תתאפרי זה כיף
וכמובן איפור עדין ולא משוגע
למה שהם יגידו לך דבר כזה?
הם צריכים להגיד לף שאת יפה כמו שאת ושאת מהממת טבעית.
אם בא לך תתאפרי קצת ואם לא, צהיי טבעית ונינוחה
הם צריכים להגיד לף שאת יפה כמו שאת ושאת מהממת טבעית.
אם בא לך תתאפרי קצת ואם לא, צהיי טבעית ונינוחה
את לא רוצה אז אל תתאפרי, הבחירה היא שלך.
תבקשי מהם שיקנו לך איפור ממש ממש יקר ואז הם ירדו מזה
אל תתאפרי איפור מלא פשוט שיהיה ממש עדין ולא מורגש
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤
תודה לכולם ❤
אנונימית
באותו הנושא: