6 תשובות
שואל השאלה:
*היא בת חודש ו4 ימים
אנונימית
הכל בסדר. הם שוכחים. תלטפי אותה ליטופים ארוכים. קורה.
אל תלחצי היא קטנה ונלחצה תרגיעי אותה וזהו
הכל בסדרר, תני לה יחס
הכל בסדר, כנראה מהפחד היא רועדת, זה כמו בני אדם, ילד קטן שנפגע אבל ממש בקטנה עדיין בוכה כאילו קרה אסון וזה בסדר, זה עובר... תלטפי אותה ובמידה ואת חוששת שקרה לה משהו רציני, תפני לוטרינר/ית.
את לא אשמה!!
אנונימית
אני מאמין שזה לא יזיק לה מדי
אם את חוששת לכי לוטרינר