התחברות
הרשמה
אהבתי מאוד את הנעל, מה אתם אומרים כדאי לי לקנות אותה? -
קישור מצורף
3 בפברואר 2022, 16:45
נעליים
סטיילינג
עדיקה
קניות ברשת
חוות דעת
3 תשובות
אם את אוהבת, כן.
S
Sneedronningen
אני פחות אהבתי
אבל אם אהבת אז תקני
I
I'm the alpha of wolves
לא אהבתי שתקעו את הצהוב חרדל הזה באמצע החיים כי זה לא קשור לכלום אבל סבבה תקני אם אהבת
זוט עני המקורית
באותו הנושא:
איך הנעל שקניתי? (עלתה הרבה מאוד כסף חח)
מה אתם אומרים על הנעל? כדאי להזמין?
מה דעתכם על הנעל תגידו תאמת קניתי אותה היא נוחה מאוד אבל יקרה!
אני מאוד אהבתי את הנעל הזו, אבל היא של בנים בכלל, פדיחה לקנות אותה? היא מהממת ויחסית זולה לחברה כזו.
איך הנעל? אני ממש אהבתי אותה !
אני מהשאלה של עם הנעל יפה ראיתי נעל אחרת קטלנית מה אתם אומרים יפות?
קניתי נעליים של פילה ואני ממש מתחרטת כי כולם אומרים שהם של צאחלות אבל אני ממש אהבתי להחזיר?
קניתי נעליים שממש אהבתי אותן וגם שילמתי עליהן הרבה כסף וכל הזמן אנשים יורדים עלי בגלל הנעליים. ממש אהבתי אותן
מאוד כואב לי הגרון ואני מצוננת כבר יומיים ועכשיו נעלם לי חוש הטעם מה זה אומר ?
איך הנעל הזאת לדעתכם? (היא מאוד טרנדית עכשיו)
אני מאוד מאוד אהבתי משחקי הכס, אני מחפש סדרה דומה אליה