9 תשובות
אז היא של בנים, ו?
לא נראה לי אכפת למישהו

תנעלי ותקני מה שבא לך.
לא פדיחה.
היא ממש יפה תזמיני
היא סבבה לא כזה יראו ממש הבדל בין אם זה של נשים או גברים
מה שיפה זה שגם אם זה נעלים של "בנים" היא גם תתאים לנשים
אני שמה נעליים גם רק מהבנים, תרגישי בנוח לא לשים על אף אחד!
שואל השאלה:
תודה לכן!!
אנונימית
שואל השאלה:
בנעליים של בנות אני 36.5 זה אותו דבר אצל בנים?
אנונימית
הגזרה בדרך כלל יותר גדולה אצלהם
שואל השאלה:
הזמנתי את הנעל במידה 36,
הרגל שלי צרה נראלך שזה יתאים לי?
אני ממש פוחדת שלא
אנונימית
היא יפהה
זה מתאים גם לבנות