4 תשובות
קורה לכולנו
אנונימית
קרה לי באיזה גיל 13 שהתאהבתי במישהו ו3 שנים לא יכולתי להרפות מזה כשידעתי שהוא לא שם עליי ובכלל כבר לא היינו בקשר אבל כאילו חיכיתי לנס
זה קורה שמתאהבים אבל זה לא הדדי וזה יעבור לך (אצלי זה היה מוגזם כי 3 שנים)
אנונימית
תתמקדי בדברים אחרים
בחברות אחרות
בנים אחרים
בתחביבים ובעצמך
ככל שפחות תתמקדי בו זה פחות יכאב וישנה עם הזמן
קרה לי משהו דומה.
תעברו הלאה בקרוב תמצאי מישהו טוב יותר