12 תשובות
ירד לו את לא צריכה אותו
קרה לי משהו דומה
תמשיכי הלאה פשוט
שואל השאלה:
אם היינו ידידים טובים לפני יש סיכוי שנשאר ידידים?
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכםם
אנונימית
כנראה שלא, וגם אם כן לא מציע לך את זה
הכך יהיה בסדר
יגיע אחד שיאהב אותך באמת :)
הכי כדאי לך להמשיך הלאה פשוט
תמשיכי הלאה רק ככה הוא התחרט
כן בטח מה רע בידידים

אם המצב לא היה חזק קודם אז זה לא רע סתם להיות חברים
תמצאי אחד טוב יותר❤
איכס שונאת כאלה תעבירי דחוף
ירד לו ממך

תמשיכי הלאה אחותת