התחברות
הרשמה
עשיתי בדיקת קורונה ויצאה לי פס בהיר ב t ופס חזק ב c
אני יכולה לצאת מהבית? מה זה אומר?
3 בפברואר 2022, 14:41
קורונה
בדיקות
COVID 19
חיובי גבולי
חיובי שלילי
4 תשובות
נראלי חיובי
ד
דניאל פאנטום
לא, אתה כנראה חיובי
נ
נועם.דוםדלגגצג
חיובי כנראה
צ
צ'נדלר בינג נזכור אותך לעד
שואל השאלה:
אוקי תודה
א
אלוהיםהואבת
באותו הנושא:
אם נחשפתי לחולה קורונה מאומת ועשיתי בדיקת קורונה, והבדיקה יצאה שלילית- אני עדיין חייבת בידוד?
עשיתי בדיקת קורונה ביתית, יצא לי קו בסי וקו מעל כזה , מה זה אומר?
עשיתי לכלב שלי בדיקת קורונה והוא יצא שלילי
עשיתי בדיקת קורונה וזה יצא גבולי, עשיתי עוד אחד וגבולי, עשיתי עוד אחד שלילי, למה להאמין?
עם עשיתי בדיקת קורונה מהירה בבית ויצא חי פס אחת t מה זה אומר?
עשיתי בדיקת קורונה ויצא שלילי אני חייבת להיות בבידוד עדין או שאני יכולה לצאת ?
איך זה יכול להיות?עשיתי בדיקת קורונה אתמול והיום קיבלתי תוצאה והיא יצאה שלילית.המשך בפירוט
אם עשיתי בדיקת קורונה יצא שאני חולה קורונה אני אעשה עוד בדיקת קורונה בסוף הבידוד ?
עשיתי בדיקת קורונה יצא לי פס אחד אדום פס אחד לבן כזה , מה זה אומר?
עשיתי בדיקת אנטיגן מוסדית ויצא שיש לי קורונה איך אני משיגה תו ירוק?
אם עשיתי בדיקת קורונה ויצא שלילי מה הסיכויים שזה שגוי?