9 תשובות
לא.
תגיד לה לשים.
ממש לא
שואל השאלה:
כבר ירדתי מהאוטובוס לצערי
אנונימי
כן כי יש הפרדה בינה לבין הנוסעים
לא , תעיר לה אל זה
{}
כן בחלק מהאוטובוסים יש תא לנהג