16 תשובות
לא, הוא מעל הממוצע, בעיקר לגילך.
זה גבוה וזה מהמם
וואי זה מה זה ספאם כאילו בוא אתה לא טיפש אתה יודע שביחס לשאר אתה יחסית גבוה בוא
מה זה נמוך גמד גינה
לך תבדוק את זה
אנונימית
אתה גבוה ואתה יודע את זה
אתה לא כזה גבוה בסהכ יחסית טיפה מעל הממוצע אבל ממש יפה לדעתי
שואל השאלה:
הממוצע הוא 1.75
איך זה טיפה מעל?
אנונימי
מה
שואל השאלה:
8 סמ זה נחשב מבחינך טיפה?
אנונימי
^^
בוא נחשוב בייחד איך זה מעל
נו באמת...
אנונימית
הממוצע בכללי נמוך מ1.83
אז אתה גבוה.
נו באמת, זה גבוה ואתה יודע את זה.
איך זה לקבל צומי?