7 תשובות
מסכימה איתך לגמרי!
גם אני כשעשיתי את שני החיסונים זה לא היה בלב שלם וזה היה רק בשביל להגן על המשפחה שלי שהייתה בסיכון
ותקופה אחרי שעשיתי אני מבינה כמה שזה טעות וזה באמת מפחיד מה יהיה עוד כמה שנים
אנונימית
שואל השאלה:
מה את עושה עכשיו בקשר לרגשות האלה? למזלי לא נהייתי חולה קשה או משהו כזה
אבל זה עדיין מפחיד
אנונימית
לצערי אין כל כך מה לעשות
אני רק מקווה שהחיסונים האלה לא ישפיעו עליי לטווח הארוך
אנונימית
1 ברוך השם טוב שגילית עכשיו ולא במנה 1537

2 אין בעיה שאי אפשר לפתור על ידי תפילה
^ תפילה לא תחזיר לך רגל כרותה אז מה הקשר? אם החיסון יפגע בה אלוהים לא פיתאום ירפא אותה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף די אני בחרדות עכשיו עוד יותר :(
אנונימית
רוב הסיכויים שלא יקרה לך כלום
אם לא קרה עד עכשיו