24 תשובות
שואל השאלה:
אבל אתה חושב שזה יעזור לי?

האם לא נשאר איזשהו רעל בגוף לתמיד?

אפשר לנקות את זה?
אנונימית
אני אומרת לך בתור לא מחוסנת החיסון לא מסוכן כן יש כאלה שמתו מהחיסון אבל זה לא בדיוק מהחיסון אני די בטוחה שהיו להם מחלות רקע
החיסון לא מסוכן הוא לא יהרוג אותך הוא רק מייצר נוגדנים וגם הם לא נשארים הרבה זמן אין לך מה לדאוג באמת לא יקרה לך כלום
אנונימית
איזה רופא אמר שמחוסנים ימותו מהחיסון? אני אשמח אם תצרפי איפה שראית את זה
אנונימית
כנראה כי הם מפוחדים
דווקא לכל ה"אקדמאים" יותר קשה להיפתח למחשבה שיש יחסי הון-שלטון ושחיתות של אינטרסים בפארמה.
הכל נקי שם עאלק ...

נשאר רעל
כמו בכל זריקה או כימיקל רע שמכניסים לגוף
לתמיד? לא יודע... אבל אפשר להוציא. בעיקר בשיטות של רפואה הוליסטית/אנרגטית
^^איזה שטויות אל תקשיבי לו
אני לא מאמינה בחיסון אבל לפחות אני לא ממציאה שטויות
וזה כן קונספירציה מה שאתה כותב אתה בתכלס אומר שמישהו מנסה להרעיל אותנו והחודשים האחרונים היו קשים יותר בגלל המוטציות החדשות שמופיעות כל שני וחמישי לא מהחיסון החיסון לא עושה כלום זה סתם חרטא
אנונימית
וואי תקשיבי הכל חארטות אל תאמיני..
אנונימית
היינו אח,
אבל גם עם החיסון אתה יכול להדבק.. קרוב משפחה של חברה טובה שלי נפטר מקורונה למרות שהיה מחוסן, היה בן 70.
וזה שלא שמעת לא אומר שאין, פתאום אחרי החיסון השלישי המון אנשים מקבלים דום לב.
אמא שלי מכירה אחד אישית, בחור שעבד עם אחותה, אדם בריא וחזק בלי מחלות רקע, חזר הביתה אחרי החיסון השלישי ובבוקר לא קם.
אני מציעה לך לא להתחסן יותר
אנונימית
כל המידע האמיתי כאן - אל תתני לקומץ סכיזופרנים לבלבל אותך.
אנונימי
^סליחה אבל לזה אתה קורא מידע? טוב שלא הבאת קישור לאתר של כללית
אני מביא מידע מעמותה המעמידה דברים כל דיוקם - כבר ראינו אנשים מתים, וחולים קשה שהוקנספירטורים אמרו ש'אין קורונה' - אחרי זה אמרו 'יש קורונה אבל..'
בקיצור, מי שמחפש מידע ממקורות אמינים (מבחנתי, זה המקור היחיד בארץ) - יכול למצוא.
אנונימי
גם אני פחדתי מהחיסון בהתחלה (בזמן שחבר שלי - שאבא שלו רופא - השיג את החיסון בין הראשונים בארץ), וחכיתי לראות נתונים, ואת דעת הרבנים - גדו"י קבעו פה אחד - יש להתחסן.
אנונימי
חרדים, דתיים לאומיים, ליטאים, חסידים, זיעות משיחיסטים - כולם התחסנו - וב"ה החיסון טב מאוד.
אנונימי
... מתוך מיליונים, גם מטוסים למרות שהם הדרך הכי בטוחה של תחבורה, גם להם יש סיכוי של פחות מ1 אחוז שיכשל המנוע, ואנשים עדיין משתמשים בהם, כי עדיף לקחת חיסון עוד מעל 99 אחוזי הצלחה מאשר לקבל מחלה עם 99 אחוזי שרידה אבל שכדי לשרוד אתה צריך לעבוד הרבה כאב,
מה שאתה אומר אבל זה שקר..
איך הגעת ל99 אחוזי הצלחה?
אנשים מחוסנים נדבקים מדביקים וחולים, רוב המאומתים הם מחוסנים.
אנשים מקבלים דום לב אחרי החיסון השלישי.
והמקרים של אנשים שנפגעו מהחיסון הם הרבה יותר ממטוסים שמתרסקים..
טעות שלי, יש לחיסון 95 אחוזי יעילות נגד קורונה,
איפה אתה מוצא אנשים שקיבלו דומי לב לאחר חיסון שלישי רוב המשפחה שלי חיסון שלישי,
והקטע של המטוסים זה רק אומר שגם לדברים הכי בטוחים בעולם יש סיכוי להרוג אותך,
כן אבל החיסון הוא לא הדבר הכי בטוח בעולם ולא קרוב להיות.
בחור שעבד עם דודה שלי לקח את החיסון השלישי בשבוע שעבר, הוא הלך לישון בערב של החיסון ובבוקר לא קם. אמא שלי הייתה בלוויה לפני כמה ימים.
שואל השאלה:
אם היו מפתחים מחלות כתוצאה מהחיסון, היית בכלל קושר זאת לחיסון?

אני לא מאלה שאתה חושב שאני.


אם אתם מכירים המונים שהתחסנו ולא קרה להם כלום, זה מעודד.
אנונימית
שואל השאלה:
איך זה שיש הרבה אינטיליגנטים שמעודדים להתחסן?
אנונימית
שמעי, הפחד שלך מוצדק

לא קונספירציה. סטטיסטיקה.
מאז החיסונים פשוט מאוד יש יותר מתים.
למעשה ינואר פברואר השנה (החודשים הראשונים אחרי החיסון) היו הכי קטלניים בישראל בעשור האחרון

עם זאת
טוב שהבנת מה שהבנת
עכשיו בלי להילחץ יותר מדי, כדאי להתחיל לחזק את המערכת החיסונית בצורה קצת טבעית יותר.
אוכל בריא ולא מעובד, פירות וירקות, ספורט, איזון אנרגטי, הורדת מפלס הלחץ, תרגול נשימות... אין דבר שאפשר לקלקל ואי אפשר לתקן (:
שואל השאלה:
וכל אלו שדיווחו על מוות של קרוביהם, עושים רושם אמין.

חלק מאלה שאומרים שנמות, הם רופאים.
אנונימית
אז אני במקרה מכירה הרבה שנפגעו מהחיסון, ועוד אחד שמת מקורונה למרות שהיה מחוסן, ולא מכירה בכלל כאלו שנפגעו או מתו מהקורונה ולא היו מחוסנים.
זה שלא מכירים לא אומר שאין
שואל השאלה:
אבל אני מסבירה לך שאני בכלל לא מהם. מכירה את הסיפורים המפגרים והמשתנים של הקונספירטורים. אני לא מהם.
אנונימית