5 תשובות
זה ממש לא בסדר
תתעלם ממנו, אנשים מבוגרים לפעמים חושבים שיש להם את הזכות להגיד מה שהם רוצים
תתעלם ממנו, אנשים מבוגרים לפעמים חושבים שיש להם את הזכות להגיד מה שהם רוצים
לא למה שזה יהיה בסדר, כל עוד הוא לא גורם מקצועי ואתה לא ביקשת את החוות דעת שלו זה ממש לא בסדר, תתעלם וזהו אל תתן לזה להשפיע עלייך.
אל תתייחס.ישמצב שהוא חושב שזה בסדר לזרוק הערות כאלה קרה לי לא פעם ולא פעמיים אל תתייחס הפתרון היחידי ואני בטוחה שאתה מושלם ואתה יפה כמו שאתה פשוט תתעלם לא צריכים להתייחס לזה וזה לגמרי לא היה לגיטימי בשום צורה
זה באמת לא יפה מסכימה איתך זה דור אחר וגם לי זקנים אמרו כל מיני דברים חסרי טאקט והם פשוט לא מבינים שזה לא בסדר פעם זה היה הגיוני להגיד דברים כאלה ואין ממש מה לעשות אתה לא יכול לחנך אותם פשוט מתעלמים
זה ממש לא בסדר.
אתה צודק לחלוטין
אתה צודק לחלוטין
באותו הנושא: