9 תשובות
הכלב עדיין גור?
שואל השאלה:
כן
אוקיי הוא דורש אילוף.
הוא עושה את הצרכים בחוץ? בין אם כן או שלא, כשהוא כן עושה את הצרכים בחוץ להביא לו חטיף ישר! לקחת החוצה כמה חטיפים ועל כל פיפי קקי הוא מקבל משהו טעים. כלבים עובדים רק דרך חיזוק, הוא מאוד מהר (או לאט.. כמה חודשים לפעמים, תלוי בכלב) יבין שלעשות צרכים בחוץ זה מעולה, ובזמן מאוחר יותר כשהוא יפסיק לעשות צרכים בבית לגמרי, להתחיל להפסיק להביא לו חטיפים בכל יציאה וההרגל פשוט ישמר לו. אם הוא לא עושה צרכים בחוץ עדיין תלמדו אותו כמה שיותר מהר.

לגבי המיטה, יש פדים כאלה מסויימים בשביל כלבים, שמים אותם על הריצפה והכלב עושה את הצרכים שם. תשימי אחד בחדר, וכל פעם שאת תופסת אותו מהר מהר להרים אותו ולהניח על הפד. גם אם הוא משתין תוך כדי או מוציא קקי, את מרימה אותו ושמה אותו על הפד ואומרת לו ילד טוב והכל, והמון ליטופים (פחות חטיפים).
הוא יבין שלהשתין על המיטה לא מביא לו אהבה.
אבל להשתין על הפד כן! וכך הוא יוצר לו הרגל טוב חדש.

עכשיו לא להביא לו חטיפים כשהוא עושה על הפד, כי כל הפואנטה זה שהוא יעשה רק בחוץ, להביא לו רק ליטופים ומחמאות, לאט לאט הוא ילמד. זה אומר שעדיין יהיו לך כמה ימים מלוכלכים, אבל זה דורש למידה וסבלנות איתו, והוא ילמד. תתמידי ללמד אותו וזה יפסיק!
בתור התחלה זה דןרש מאמץ כי תהליך אימוץ לןקח זמן. אז לבינתיים תניחי פדים על המיטה (של הכלבים)
ותצאי איתו לטיול כל יום שיעשה את הצרכים שלו בחוץ ויתרגל לסביבה, לאט לאט הוא יבין
שואל השאלה:
אסור לה עדיין לצאת והיא עושה על פדים אך רק אצלי במיטה היא עושה ואני לא יודעמ מה אפשר לעשות עוד אבל תודה
אין לה כלוב מרווח שהיא תהיה בו עד שתוכל לצאת ולהתרגל?
לתפוס אותה כשהיא עושה ולשים אותה על הפד. זה הדרך היחידה.
ככה אימנתי את הארנבת שלי (גם אותם מאמנים לעשות צרכים במקום אחד!)
פשוט לתפוס באקט, ולשים אותה איפה שהיא צריכה להשתין. היא תיקלוט שזה לא המקום להשתין בו כי כל פעם את תרימי אותה ותשימי אותה באותו מקום של הפדים, היא תבין
שואל השאלה:
ממש תודהה
אולי פשוט אל תשימי אותה על המיטה? ואם היא עולה פשוט תעיפי אותה אין מה לעשות אם צריכים ללמוד ככה