9 תשובות
לא יודעת ורק אפטר.
^מחזקתת
אבל ערכתי בוידאו סטאר וזה ממש קל
וידאו סטאר יותר פשוט וממש טוב אבל רק אפטר
^מה
ניסיתי פעם לערוך בוידאו סטאר וקיבלתי שבץ
איך אפשר לערוך שם:')
ניסיתי פעם לערוך בוידאו סטאר וקיבלתי שבץ
איך אפשר לערוך שם:')
וידאו סטאר זה קל
^
^ מה נסגר? פשוט צריך להשקיע זמן ואפשר גם להשתמש הקודים אבל זה vsp וזהו .. אפטר יותר מסובך
^ מה נסגר? פשוט צריך להשקיע זמן ואפשר גם להשתמש הקודים אבל זה vsp וזהו .. אפטר יותר מסובך
לא יודעת וגם הכל שם עולה כסף
לא הכל אבל אפשר פרוץ.. בכל מקרה אפטר יותר מומלץ.. זה הרבה יותר מסובך.. אבל משתלם
באותו הנושא: