התחברות הרשמה

אנשים שעורכים בוידיאו סטאר

אני מתחילה לערוך שם ואני רוצה לעשות סרטון וסאונד ברקע (+שיר, כלומר שיהיה שיר אבל גם ישמעו את הדיבורים בסצנה) איך אני יכולה לעשות את שישמעו גם את הסרטון? זה תמיד משתיק לי אותו....
13 באוגוסט 2020, 20:09
עריכת וידאוVIDEO STARאדיטיםאנדרואיד    
2 תשובות
אחרי שאת מסיימת לערוך את האדיט את מוסיפה את הדיבורים בimovie
ש
שווארטי לופס
אחרי שאת מסיימת לערוך תעשי שמירה ותוסיפי בinshot את הוויסאובר
K
Kath
באותו הנושא:
אנשים שעורכים בוידיאו סטאר
איך עורכים אדיט בוידיאו סטאר
אנשים שעורכים אדיטים בוידאו סטאר
מי כאן עורך אדיטים בוידיאו סטאר ויכול לעזור לי?
דחוף יש פה כאלה שעורכים סרטונים בוידיאו סטאר ויכולים לעזור לי?
אנשים שמכינים אדיטים בוידיאו סטאר
מי כאן עורך/מבין בוידיאו סטאר ויכול לעזור לי במישהו?
איך עורכים אדיטים בוידיאו סטאר?נגיד כמו זה שבקישור
וואי פליזז איך עושים פריצה בוידיאו סטאר ??
לאנשים שעורכים בוידאו סטאר
מישהו שמשתמש בוידיאו סטאר יכול להכין לי אדיט?