3 תשובות
תלכי לטייל עם משפחה :)
תסתובבי עם חברים זה ממש נחמד
הכי שווה זה להסתובב עם חברים ואז לשבת בגן משחקים ולהסתכל כולם לשמיים עד איזה 5 בבוקר ואז להתעור בארבע ככה
באותו הנושא: