16 תשובות
כן מה זה מפריע לך?
שואל השאלה:
^^^כי זו כפייה של דעה על ילדים לא מאמינים
כן מה אכפת לך
להגיד לו לא זו כפייה דתית
איך זה מקשה עליך בחיים הבס"ד הזה
אני לא רואה פה שום כפייה זה אמונה של מישהו וזכותו
זה לא כפייה זה מנהג של אנשים לכתוב את זה לפני שכותבים משהו אחר..
אתה לא צריך להסתכל על זה
אין פה שום כפייה חח
חחח ברור.
כן
ברור
מה הבעיה?
מה אתה צוחק עלי?
כפייה דתית אלוהים ישמור עלי
איזה כפייה דתית
אני לא נושמת כפייה דתית
מה הבעיות שלך
כן. מה כפייה דתית בזה?
"כפייה דתית" טוב אחי. טוב.
למה לא למען השם??