9 תשובות
פגשתי כאלה שהוריד להם. מגעילים
ואני גם צמחונית
ואני גם צמחונית
אנונימית
אין מה שיוריד, כל אחד והדרך שלו, מה שמוריד זה הטבעונים שאומרים, זה רצח, אסור לאכול, זה מעצבן ומאוד מוריד.
מה פתאום, אפילו יצאתי פעם עם צמחוני שגם לא נכנס לצלחת ואפילו הוא נישק אותי אחרי המבורגר חחח
לא מוריד אין לי בעיה
אבל הקטע שאני אוהבת ממש בשר
אז כאילו אין לי כזה פרטנר לאכול איתו
אבל הקטע שאני אוהבת ממש בשר
אז כאילו אין לי כזה פרטנר לאכול איתו
אם אני הייתי גבר ואישה הייתה צמחונית ומעירה לי על האוכל הייתי תוקפת אותה בזה של למה את נכנסת לאוכל כי זה לא סבבה בכלל וזה גם גורם לנו לאי נוחות וגורם לנו פשוט לעצור באכילה ולחשוב ואז להתעצבן ברמות על זה.
אז כן זה ממש מוריד כשהיא נכנסת לצאת אבל כשלא אני סבבה לגמרי ואפילו אתמוך
אז כן זה ממש מוריד כשהיא נכנסת לצאת אבל כשלא אני סבבה לגמרי ואפילו אתמוך
שואל השאלה:
צודק לגמרי
צודק לגמרי
אני בת^
ותודה שאת תומכת בזה כי אני חושבת שזה מה שנכון
ותודה שאת תומכת בזה כי אני חושבת שזה מה שנכון
באותו הנושא: