29 תשובות
זה ממש מכליל. לא כולם ככה, יש חלק ויש חלק
מי נכנס לך לצלחת? יש קיצוניים בכל מקום, יש גם מי שיבואו אליי ויאכלו לי המבורגר מול הפנים. את בוחרת להכליל, תמשיכי להיות ממורמרת כמה שבא לך.
הם מנסים לשכנע עוד אנשים להיות צמחוניים או טבעוניים ואני לא מסכימה עם הדרך שהם עושים את זה אבל כן הדרך הזאת לפעמים מצליחה להם
שואל השאלה:
לחכמולוגים שעונים, תקראו הכל
כתבתי שלא כולם ככה ואפילו הכרתי טבעוניים וצמחוניים שהם לא כאלה
אנונימית
הרוב לא עושים ככה
ומי שעושה ככה הוא סתם הזוי
שואל השאלה:
ויש מלא שנכנסים לאחרים לצלחת
לא אמרתי שהרוב, פשוט יש מלא
אנונימית
אין מלא כאלה פשוט תשבי בשקט
שואל השאלה:
אה בטח שאין, אתה בטח צמחוני אז קל יותר לא להתייחס נכון?
כואב לך ששאלתי? אז אתה שב בשקט כי זה לא מעניין לי ומותר לי לשאול את זה
אנונימית
מסכים
ואוו איזו הכללה
שואל השאלה:
^בפעם המאה, כתבתי שלא כולם כאלה
דיי נו באמת או שאתם לא קוראים את כל השאלה או שאין לכם משהו נורמאלי להגיד אז אתם ישר משתמשים במילה "הכללה" כנשק
אנונימית
בתור קרניבורית שהחברה בין הטובות שלה היא צמחונית, אל תכלילי, זה לא נכון.
שואל השאלה:
אני אגיד את זה שוב למתעלמים, לחכמולוגים ולאלה שאין להם שום דבר אחר להגיד - כתבתי כבר שהכרתי טבעונים שהם לא ככה, ולא כתבתי שכולם ככה ואמרתי שאני יודעת שלא כולם ככה אז דיי תמצאו משהו אחר להגיד נו
אנונימית
אני מבינה על מה את מדברת.
תראי, גם אני צמחונית, וגם אני מכירה צמחונים שמתנהגים על פי התיאור שלך.
אני חושבת שזה קורה בגלל שהם פשוט לא מכירים/לא שמעו על הדרך הנכונה לעשות את זה. לפי איך שאני מכירה צמחוניים, הם אנשים מאוד עקרוניים, לפעמים הם נותנים לדחף העקרוני שלהם להשתלט עליהם אז הם מחליטים להתערב בהרגלי האכילה של הבן אדם שמולם. על פי ניסיון אישי שלי, האנשים שיחטטו לך בצלחת הם יהיו בני נוער וילדים, ככל שהם יתבגרו, ככה הם יבינו מהי הדרך הנכונה לעשות את זה.
לדעתי, זה בסך הכל הגיוני שהם ינסו לערב אותך בכל עניין הצמחונות, כי אחרי הכל המטרה של רובם היא להפסיק את יצור הבשר, היצור לא יפסיק אם לא יהיו מספיק אנשים אשר יהיו שוטפים למטרה.
אשמח לשוחח איתך בפרטי על הנושא, את מוזמנת לפנות אלי:)
מה הבעיה של כולם להיות ככה? תמיד יש קיצונים, יש גם בשריים שכופים, חרדים שזורקים אבנים על חיילים, מחבלים מתאבדים... אז תפסיקו להתנהג כאילו זו בעיה קולקטיבית של טבעונים ולא בעיה אינדיבידואלית
אם את תא רוצה שיבואו אלייך בטענות שהכללת אז תאמרי חלק מהטבעונים ולא פשוט 'טבעונים' או תצייני שאת לא מכלילה כדי שיבינו
שואל השאלה:
אמרתי שלא כולם כאלה, זה אמור להיות יותר ממספיק.
לא בעיה שלי שהטענה היחידה שיש לאנשים פה היא "את מכלילה" אחרי שהסברתי בכל דרך אפשרית שאני לא חוץ מאשכרה לכתוב את המילים האלה (נו דיי אפילו מטומטם יבין בשלב הזה)
וסבבה שיש קיצוניים, אבל יש משום מה יש מלא כאלה כי אני רואה כאלה שכופים בכל מקום. שוב, לא הרוב (בשבילך: ***לא מכלילה***) אבל יש מלא. לא מתנהגת כאילו זאת בעיה שכולם יוצרים, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שיש מלא כאלה
אנונימית
תפסיקי להכליל כבר את סתם חופרת ואת גם טועה אז זה מביך
שואל השאלה:
אם כבר אתה חופר לי עם ה"תפסיקי להכליל תפסיקי להכליל" בשאלה ש*אני* שאלתי אפילו שהסברתי 200 פעם שלא הכללי אז אם מפריע לך מוזמן לעוף מפה
ואם אני כל כך טועה אז למה נימוק אחד לא נתתם לי? וה"תפסיקי להכליל" זה לא נימוק, וזאת עובדה שיש הרבה צמחונים וטבעונים שנכנסים לאחרים לצלחת, זה שזה לא הרוב (כלומר מעל ל50%) לא אומר שאין הרבה ואתה גם כזה אז מן הסתם שלא תשים לב לזה
הבנאדם היחיד שענה לי תשובה נורמאלית עד עכשיו היא rogerina, חוץ ממנה כל מה שאני רואה פה עד עכשיו זה חבורה של תינוקות שאין להם אפילו כבוד כלפי אנשים שהם לא בדיוק באותה דעה איתם, לא נדבר אפילו על תשובה מכבדת לענות
אנונימית
זה כן בעיה שלך כי את מתלוננת על זה חחח... וזה לא כזה הרבה, פשוט אלה שלא קיצוניים לא יבואו אלייך וימרחו לך את זה בפרצוף אז את לא יודעת עליהם
שואל השאלה:
זה לא בעיה שלי שאני מתלוננת על זה, בעיה שלך שאתה נמצא בשאלה שלי ואפילו לא מסוגל לתת טיעון נורמלי
ותאמין לי שהכרתי המון צמחוניים וטבעוניים והם אחלה אנשים, אבל גם יש המון שהם חושבים שהם יכולים לבוא ולהגיד לי מה לאכול
וזאת לא רק אני שאומרת, יש גם אחרים ואפילו צמחוניים וטבעוניים שאומרים שיש המון אנשים רעילים בקבוצה הזאת. אף אחד לא אומר שהרוב או כולם, אבל גם 10% ו20% זה אחוזים גבוהים מאוכלוסיה מסויימת
אנונימית
דבר ראשון אני לא טענתי שאת מכלילה, דבר שני זה כן בעיה שלך, בעיה שלך אומר שזה פוגע בך בדרך כזו או אחרת, אם מישהו רוצח סדרתי ולא תופסים אותו אז זה לא בעיה שלו כי לא קורה לו כלום אבל בעיה של המשפחות כי הם איבדו בן משפחה יקר...
כן האחוזים עומדים בין 10 ל20 אחוז אני חושב אבל זה לא כזה גבוה
שואל השאלה:
תגיד אתה רציני? אתה יודע מה זה ש20% מאוכלוסיה תהיה קיצונית וכופה על אחרים?? בדרך כלל אחוזים "נורמליים" של אנשים כאלה זה 1-3%
20% זה מצב מ ז ע ז ע. מרגיש לי שאתה פשוט חי בבועה משל עצמך בלי להבין איך העולם הזה עובד.
ואת האמת שאני חושבת שזה יותר מ20%, פשוט לא בטוחה
ובעיה שלי או לא, זה שאיזה צמחוני/טבעוני מתנשא וחי בסרט אומר לי "זה בעיה שלך אז שקט" לא אומר שאני לא אגיד מה שבא לי, אז תתמודד או תעוף מפה
כאילו, אשכרה חשבת שאני לא אקשיב לך ואגיד "טוב נו אני אתמודד"?
אה וכנראה שאתה חלק מהקיצוניים האלה
אנונימית
דבר ראשון כן אני חושב שזה גדול ממוצע אבל זה ממש לא יותר מ20 אחוז וזה לא גבוה ברמה מטורפת. דבר שני מה קשור בועה או לא מבין איך העולם הזה עובד... דבר שלישי אני לא דיברתי על שום טבעוני שאמר לך בעיה שלך אני דיברתי עלייך שאמרת זה לא בעיה שלי אז ניסיתי להסביר שזה כן

'כאילו אשכרה חשבת שאני לא אקשיב'
לא הבנתי על מה דיברת.
אין לי מה לומר לך על זה שאת חושבת שאני קיצוני למרות שלא נתתי שום דעה שלי על טבעונות, זו טענה מאוד אבסורדית ונשמע שאת סתם מתעצבנת עליי...
^ לדעתי 20 אחוז זה לא כזה הרבה בגלל החומרה של המצב, הם בסך הכל מתנשאים מעלייך אפשר להתעלם או לעצבן אותם
שואל השאלה:
1. אחלה שאתה לא חושב ש20% זה המון, אבל מניחה שכל יום מגלים משהו חדש
2. הכוונה שאני אקשיב ל"זאת בעיה שלך" כי זה נשמע כאילו אתה מנסה להשתיק אותי
3. אתה נשמע כאילו אתה פשוט אומר לי להתמודד עם טבעונים קיצוניים, אומר ש20% קיצוניים באוכלוסיה זה ממש סבבה ונשמע שאתה ממש סבבה עם הקיצוניים, מכאן הבאתי את ההנחה שאתה טבעוני קיצוני (סורי אם אני טועה לגבי היותך טבעוני)
4. אגב לפני זה אמרת שלא טענת שאני מכלילה, אפילו שכן עשית את זה פשוט באופן עקיף, אשכרה אמרת "תפסיקו להתנהג כאילו זו בעיה קולקטיבית" אפילו שלא התייחסתי לזה בצורה הזו ו"תצייני שאת לא מכלילה כדי שיבינו" אפילו שציינתי
אנונימית
שואל השאלה:
בקיצור, הריב הזה כבר מזמן איבד את הפואנטה שלו אז אתה מוזמן להמשיך לדבר לעצמך מעכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אה ואם אתה לא יודע קיצוניים זה קיצוניים, לא מדברת על כאלה שהם סתם מתנשאים
אנונימית
את 2 לא הבנתי, 3 כי למרות שהם מטומטמים, טבעוניים קיצוניים סתם מציקים ולא צריך לעשות מעבר פיל (כן אני טבעוני)
4 אני לא חושב שזה נחשב לטעון שזה מכלילה פשוט חשבתי שפנית לזה כשחלק גדול מהטבעונים ככה במקום שצריך להסתכל על טבעוני ולראות אם הוא קיצוני, אבל לא התכוונתי לומר שאת מכלילה, האמת אני לא וודע לאן הלכתי עם זה. בתצייני שאת לא מכלילה התכוונתי בכותרת, כי כמעט וקוראים רק שם אז אמורים לציין בכותרת את העיקר ולפרט בתיאור לדעתי.
תמיד שמח לדבר עם עצמי וכן מתנשאים זה פחות קיצוני אבל אם טבעוני קיצוני תוקף אותך בגלל זה אני אהיה ממש מופתע