4 תשובות
תנסה להשתחרר, לא לחשוב שלהיות לבד זה רע תן לעצמך רגע להבין מי אתה ומה אתה רוצה ואז תנסה להתחבר לאנשים מהכיתה שכבה וכו.
הי, ראיתי את הפוסט שלך, אתה מתארת תחושות לא פשוטות, טוב שאתה משתף ולא נשאר עם זה לבד. האם אתה מדבר על התחושות האלה עם ההורים שלך או אדם קרוב אחר? אתה בבידוד או שאתה ממשיך ללכת לבית הספר? האם קרה משהו מסוים שגרם לך לכתוב את הפוסט?
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/, הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/, הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
מניסיון , להעריך את עצמך יותר
להבין שלא כל החיים יהיו מסביבך אנשים
ולדעת שגם לפעמים צריך להיות לבד ולהסתדר לבד
זו תקופה , והיא תעבור אני בטוחה
תנסה להכיר עוד אנשים ולהיות פתוח
להבין שלא כל החיים יהיו מסביבך אנשים
ולדעת שגם לפעמים צריך להיות לבד ולהסתדר לבד
זו תקופה , והיא תעבור אני בטוחה
תנסה להכיר עוד אנשים ולהיות פתוח
אני פה, מוזמן לשלוח הודעה
באותו הנושא: