9 תשובות
משפחה?
שואל השאלה:
רק אמא וזהו אבל היא לא בבית היא עם חבר שלה
רק אמא וזהו אבל היא לא בבית היא עם חבר שלה
אף פעם לא מאוחר למצוא חברים
תנסה להכיר אנשים תצא עם בני דודים שהם בגיל שלך ועם חברים שלהם אל תהיה בצד תנסה כמה שיותר לדבר
היי אל תחשוב על זה יותר מידי זה יבוא לבד
ואתה יכול להכיר חברים מהכיתה או מכיתות אחרות או לצאת לסיבוב בשכונה ולהכיר אנשים
חדשים ופה אתה גם יכול להכיר אנשים
ולהתחבר לאט לאט
חדשים ופה אתה גם יכול להכיר אנשים
ולהתחבר לאט לאט
דכאון ובדידות זה לא דבר קל אבל די נפוץ בגיל ההתבגרות וזה בא והולך. תנסה למצוא חברים חדשים או סתם אפילו ליזום שיחות עם אנשים אחרים רנדומליים משרתי דיסקורד לדוגמה ואתרי שיחות כמו זה, וככה לאט לאט תתחיל לפתח קשרים ולהכיר אנשים. על הדרך נצל את הזמן לעשות התבוננות פנימית ותנסה להבין מאיפה נובעת הבעיה או אם אתה יכול לקחת אליה גישה שונה. תדבר עם בני משפחה, לא בהכרח ההורים אלא כל אחד שיש לו אפשרות לעזור לך ושתוכל להיפתח אליו. אם אתה מרגיש שזה מחמיר ולא משתפר אז כבר עדיף לפנות לגורמים מקצועיים. זו התשובה לי אלייך ומקווה שישתפר
תכיר דרך האינסטגרם הכרתי הרבה דרך אינסטגרם ותכיר מהסביבה אולי חברים מהקבצה בבית ספר או מכיתה
היי,
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
קראתי את הפוסט שלך...המילים שלך והתגיות שבחרת מעלות הרבה רגשות ומחשבות. אני קורא על תחושת הבדידות הגדולה שאתה מתאר, תחושת המחסור בחברים והרצון שלמישהו יהיה איכפת ממך. אני קורא שאתה מרגיש שאתה משתגע מהמצב הזה, ומהתגיות שבחרת אני יכול להבין שיש למצב השפעה רגשית ונפשית עליך. אפשר לשאול בן כמה אתה? כמה זמן אתה מרגיש ככה? האם שיתפת מישהו קרוב? התחושות שאתה מתאר נשמעות לא פשוטות, ולשאלה שאתה שואל יכולות להיות לא מעט תשובות. במידה ותרגיש בנוח, אשמח אם תפנה אליי בפרטי כדי שנוכל לשוחח באופן מוגן ובטוח. אני פה כדי לתת לך אוזן קשבת לשיתוף, וכמובן כדי לחשוב יחד על השאלה שלך. אתה מרגיש שזה יכול לעזור? אתה יכול גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital אם אתה מעדיף
דוד
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
קראתי את הפוסט שלך...המילים שלך והתגיות שבחרת מעלות הרבה רגשות ומחשבות. אני קורא על תחושת הבדידות הגדולה שאתה מתאר, תחושת המחסור בחברים והרצון שלמישהו יהיה איכפת ממך. אני קורא שאתה מרגיש שאתה משתגע מהמצב הזה, ומהתגיות שבחרת אני יכול להבין שיש למצב השפעה רגשית ונפשית עליך. אפשר לשאול בן כמה אתה? כמה זמן אתה מרגיש ככה? האם שיתפת מישהו קרוב? התחושות שאתה מתאר נשמעות לא פשוטות, ולשאלה שאתה שואל יכולות להיות לא מעט תשובות. במידה ותרגיש בנוח, אשמח אם תפנה אליי בפרטי כדי שנוכל לשוחח באופן מוגן ובטוח. אני פה כדי לתת לך אוזן קשבת לשיתוף, וכמובן כדי לחשוב יחד על השאלה שלך. אתה מרגיש שזה יכול לעזור? אתה יכול גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital אם אתה מעדיף
דוד
באותו הנושא: