התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הפורמט של המסעדה הבאה?

31 בינואר 2022, 23:16
מסעדותחוות דעת    
5 תשובות
חמוד
ה
הישבן של אמיר חצרוני
נחמד ממש
(
(Ziv(ush
אוו זה יפיפהה
י
ילדה ידידותית במיוחד
נחמד לא יותר מזה
ב
במבה44
שואל השאלה:
^^^ בערוץ 13
אנונימית
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על הפרק הזה? ועל הפורמט באופן כללי?
מה אתם חושבים על הפורמט הזה?
מי שרואה המסעדה הבאה
מה אתם חושבים על הפורמט של דייט ראשון?אוהבים אל הסדרה?
מה אתם חושבים על הפורמט חתונה ממבט ראשון ?
מה אתם חושבים על הפורמט של חתונה ממבט ראשון,דייט בחשיכה,הרווק?
איך נרשמים למסעדה במסעדה הבאה?
מה את חושבים על הפורמט הזמר במסיכה?
מה דעתכם על המסעדה Eight? חושבים שהאוכל טעים?
יש לי פורמט לתוכנית מה אתם חושבים עליו?
אתם חושבים שבעלי מסעדות אוכלים לפעמים במסעדות שלא שלהם?