10 תשובות
וואיי ממשש
וואי כן
גם אני ממש התבאסתי
היה מגיע ממש לדוד
חוץ מזה כולם אהבו את המנות של דוד
אבל במנות של לי היתה בעיה
וזה ממש לא פייר שנתנו לה ולא לדוד
כןן הוא היה כזה מתוק איך שהוא התבאס ולי עצבנה אותי לא יודעת למה
שואל השאלה:
וואי נשבעת גם אני חשבתי על הבעיות שהיו ל-לי בהגשה ואצל דוד הכל היה פשוט מושלם!!!! זה כלכך לא פייר.
היא פשוט עיצבנה אותי בכל פעולה שהיא עשתה. גם כשחשבתי על זה עוד פעם זה שהיא בכתה להם שהיא לא הצליחה, מה ימנע ממנה לבכות באמצע סרוויס ולהחכנס ללחץ אטומי?
היא פשוט הייתה רובוטית. ואצל דוד ראו שהכל היה מהנשמה, קליל, מצחיק וזורם.
צריכים תת לשתי מתמודדים לדעתי
אבל אתם לא יודעים מה היה בסופו של דבר השיקול דעת של השופטים ואתם גם לא טעמתם בעצמכם מן המנה, אז לכן אתם לא יכולים לשפוט אותם, זו דעתי.
אנונימי
כןכןכןכןכןכן מסכימה ומחזקת
כן כל כך לא פייר
דוד ממש נחמד וקליל ולי פשוט עצבנה אותי
הגיע לו, את צודקת
וואי כל כך מסכימה האוכל של לי ניראה מוזר ולא מגרה ושל האיטלקי נראה ממש טוב וטעים וחבל רצח
אנונימית