תשובה אחת
הכוונה היא לתהליך של שלושה שלבים?
פליטת פד"ח מהתאים לאחר נשימה תאית - העברת הפד"ח לתאי דם אדומים - קשירה בהמוגלובין ושחרור החמצן לתאים - שחרור הפד"ח בנאדיות הריאה - פד"ח עובר לריאות ומשתחרר באוויר.
הפד"ח עובר בדיפוזיה דרך קרום...