15 תשובות
לא
אנונימי
תמיד בבוקר יותר גבוהים ואז מתכווצים אני לא זוכרת איך קוראים לזה תחפש על זה בגוגל
מה 0-0
אני כמעט בטוחה שזה לא הגיוני
בלילה שאנחנו ישנים אנחנו בעצם "גובהים" בסנטימר וחצי או שניים,
זה קורה בגלל שהגוף משתחרר ומתרפה, השרירים והחוליות רפויות ונוצרים רווחים מה שגורם לנו כאילו לגבוהה.
^^ זה מאוד הגיוני
שואל השאלה:
הבנתי שזה רק חצי סמ
אנונימי
לא, זה בין 1-2
וואו זה הזויי
תודה על ההסבר גם בשבילנו חחח (;
כן
שואל השאלה:
אז כששואלים אותי מה גובהי, מה להגיד? הגובה שבבוקר או שבערב?
אנונימי
אני חושב שכן,גם אני גבוה בסמ בבוקר
כן. , זה נורמאלי בגלל שיש משהו עם עמוד השדרה שהנוזלים שיש שמה בבוקר הם מגביהים את עמוד השדרה ובלילה בגלל כח המשיכה אז הדברים שמגביהים הם קטנים יותר ..
כמו משקל; כששואלים מה הגובה זה לפי הבוקר (כי אז יותר גבוהים) וכששואלים מה המשקל זה לפי הבוקר אחרי קקי (כי אז יותר רזים).