7 תשובות
שואל השאלה:
לחברה הכי טובה שלי
לחברה הכי טובה שלי
אנונימית
אני עשיתי לחבר משלוח מהמאפייה בשם בלי קמח בתל אביב המשלוח עלה 40 אם אני לא טועה
פיצה ללא גלוטן
סושי
פיצה, מאפיית בלי קמח גם ממש טעים
אני תמיד קונה גולדה למבודדים
יש גם הרבה אנשים שמכינים עוגות ומאפים ללא גלוטן שממש טעים
באותו הנושא: