6 תשובות
אין מה להיות בלחץ
הכי גרוע זה להיות בלחץ
תרגישי כאילו את נוהגת על הכביש כבר שנים ותנסי מה שאת יכולה
אל תשכחי את המשפט הבא, עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה
וואי וואי אל תזכרי את המשפט הזה
אין מה להיות בלחץ יש לידך מורה הוא יסביר לך הכל, יראה לך מה עושים ואיך, ילמד אותך הכל עד הפרט האחרון עד שתהיי טיפטופ אין מה לדאוג זאת העבודה שלהם
יאא היה לי לפני כמה ימים הייתי בלחץ רצח !
אבל תוך כדי משתחררים הכל טוב בהתחלה כולם לחוצים
ותהיי בטוחה שהמורה לא יתן לך לעשות משהו לא בסדר
כל דבר הכי קטן הוא יתקן אותך
סמכי עליו