4 תשובות
כדי שהיחס בנים בנות יהיה יותר מאוזן וגם בגלל שבנות 18 מעדיפות בני 20-23
אנונימי
הן מזייפות תעודת זהות
אנונימית
זה אפליה
בטח מה זה חוקי