17 תשובות
תאילנד ויוון
איסלנד ואז פרו
הולנדד יש שם פארקים מדהימים ממש
וצ'יפס אחד הטובים
יש ליי אהבה בלתי מוסברת לצרפת
בולגריה רק בגלל הצלעות שאכלתי שם, לעולם לא אשכח אותן
ישראל
שואל השאלה:
איסלנד נשמע מעניין הולנד אני מת לחזור עם חברה שלי לעשן קצת פייסלים איכותים עם סטאר בקס
הייתי בטורקיה, יוון, פולין, קפריסין וסיני
אני באמת חושבת שהכי נהניתי בסיני
כיף שם בצורה מטורפת
היה לי כיף בבורגאס בקיץ ובטימישווארה שזה ברומניה כי היה טיול מדהים
פליז שלחי לי פרח
שואל השאלה:
וואלה קיבלת על תגובה מעניינת
תודה על הפרח חבר
ישראל. (בחיים שלי לא טסתי. כאילו כן טסתי, אב לא לא הייתי בחול)
איטליה-שוויץ
עברנו בין המדינות בטיול אבל זה לא היה דווקא המדינות האלה שגרמו לי להנות זה היה בגלל האנשים שהייתי איתם
פורטוגל חד משמעית
הייתי בעיר הבירה שזה יותר אטרקציות ושופינג ואוכל ואז עברתי לעיירת גולשים כזאת על החוף ביליתי בגלישה 100% מהזמן שם