29 תשובות
לא, אין לך מה להתבייש בה, אתה צריך להתגאות בה שהיא חברה שלך
תכיר אותה לחברים ותראה שזה בסדר ואין מה להתבייש
xm1
הגיוני.
אתה צריך להתגאות בה, אם אתה אוהב אותה מה הבעיה?
ממש לא
לא
תעבוד על עצמך או שתמצא מישהי אחרת לטובתה
היא חברה ראשונה?
לא מה אתה צריך להתגאות בה
אנונימית
לא אחי
שואל השאלה:
היא גם גרה רחוק ממני קצת, ואני גדול ממנה בשנה וחצי, ואני יודע שחברים שלי יעשו ממני וממנה צחוק ואין לי כוח לזה. אבל מצד שני כן באלי שהיא תכיר את חברים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^^כן, חברה ראשונה
אנונימי
תדבר עם חברים שלך ותגיד להם להתבגר. ואתה צריך להיות הכי גאה בה בעולם
לא
אנונימית
שואל השאלה:
הם כן יגידו לי שהפער גילאים ומרחק גדול ביננו וכאלה למרות שזה לא באמת נכון
אנונימי
אם אתה באמת אוהב אותה אני לא חושבת שאתה צריך להתבייש בה ככה
אל תשים ז על מה שהם אומרים
אם הם לא מפרגנים זאת בעיה שלהם
שואל השאלה:
יש מצה שזה באמת מקנאה של החברים אבל אנחנו כזה צוחקים הרבה אחד על השני והם לא ישחררו ממני על זה ואני כן אוהב אותם ולא רוצה לכעוס עליהם ולהפסיק לדבר איתם
אנונימי
תדבר איתם על זה
שואל השאלה:
קיצר מה אומרים להכיר אותה לחברים שלי או לשמור את הקשר הזה ביננו בינתיים???
אנונימי
אין לך מה להתבייש בה בכל זאת היא חברה שלך
לא משנה מה היא
תכיר אותה לחברים שלך, אם הם ירדו עליך תבקש להפסיק.
אם אתה אוהב אותה למה שתתבייש בה? זה לא עובד ככה כל כך
לאף אפילו מגעיל מצדך.
במה יש להתבייש? שאתה חילוני ושהיא דתייה?
הייתי מבינה אם המקרה היה הפוך... שהיא מתביישת בך מההורים שלה או מחברות שלה בגלל שאתה חילוני, העיקר שאתה מקבל אותה כפי שהיא והיא מקבלת אותך כפי שאתה.
אבל, אתה לא צריך להתבייש בה, אז מה אם היא דתייה?
צריך להיות ההפך, שהיית גאה עם ראש מורם שאתה חילוני שיוצא עם דתייה. ולא להתבייש בה אלא להראות את זה לכל העולם, להתגאות בזה ולשים ז*ן על מי שחושב אחרת.
שואל השאלה:
אתם חושבים שהיא כן תתבייש להכיר אותי להורים שלה ולחברות שלה בגלל שאני חילוני והיא דתייה? כי אולי היא מפחדת מהתגובה של ההורים שלה או משהו?
אנונימי
--
אני חילוני וחברה שלי דתייה ואני אגיד לך את זה ככה, אם אתה מתבייש בה תיפרד ממנה. מגיע לה טוב יותר.
--
אנונימי
שואל השאלה:
סתם שאלה אחרת לזה שאמר שהוא חילוני וחברה שלו דתייה. אתה מרגיש שזה מפריע לכם קצת בקשר שאתה חילוני והיא דתייה? בזה לדוגמא שהיא לא זמינה ממש בשבתות או בקטע המיני אפילו שאולי היא תרצה רק אחרי החתונה?
אנונימי
--
ידעתי שהיא דתייה כשנכנסתי לקשר, וזה לא הפריע לי. איש באמונתו יחיה
--
אנונימי
שואל השאלה:
ההורים שלה קיבלו אותך? אחרי כמה זמן הכרת אותם?
אנונימי
לא אתה צריך להתגאות בזה שהיא חברה שלך כי היא תמיד תיהיה שם בשבילך ואם היא לא תיהיה שם בשבילך כשאתה צריך אז היא לא מתאימה לך