7 תשובות
הם בעצמם מוזרים תראה מה שבא לך בסטי
אל תתבייש בזה, זה שאתה רואה אנימה לא אומר שאתה מוזר. הם צריכים לשנות את החשיבה הזאת, תראה מה שבא לך ומה שאתה אוהב
אין לך ממה להתבייש
אם זה משהו שאתה אוהב אז שילכו לעזאזל אם הם לא אוהבים
שים פס ותראה מה שבאלך
לעשות מה שאתה חושב שאנשים אוהבים
רק יוריד אותך בחיים תאמין לי
אנונימי
פשוט אל תדבר איתם על אנימה אם הם חברים שלך והם יגלו שאתה רואה אנימה הם בטח יצחקו עלייך בצחוק שהם ישמעו על זה בפעם הראשונה או משהו ואחרי זה יפסיקו אם הם יחשבו שאת מוזר ויתרחקו ממך אז מעולה גילת שהם חרא חברים ואתה צריך להחליף
אנונימית
אז הינה עובדה שאתה רואה אנימה ועד היום הם היו חברים שלך
אין לך סיבה להתבייש בזה וגם אתה לא חייב לידע אותם זה לא קריטי להם לדעת את זה
אני מאמין כבר שהסטיגמה של ילד אנימה = מוזר, בקושי קיימת כרגע. ואם חברים שלך חושבים שילד אנימה = מוזר תסביר לך את הטעות שלהם, אני מניח שהם יקבלו, הרי הם חברים שלך, לא? אני יכול להגיד לך שבכיתה שלי יש חוץ ממני עוד בערך 5 ילדים שרואים אנימה, ואני לא חושב שמישהו מהכיתה שלי יגיד עליהם שהם מוזרים, אפילו אחד מהם הוא מאוד "מקובל" או וואטבר לדעתי.
ולמה אתה צריך להגיד להם שאתה רואה אנימה( אם אתה צריך בכלל)? אם אתה מתבייש בזה אז אל תתעסק בזה יותר מדי בקרבתם ותנסה לעשות את זה כתחביב סודי כזה או משהו.
אולי אני אקבל מינוסים אבל אין מה לעשות גם אני ככה זה סוד אצלי ואם אני אספר לאחד החברים שלי מהבית ספר והשמועה תתפשט אני הופך להיות מוכה ומנודה חברתית. אבל יש לי כמה חברים מחוץ לבית ספר שלהם גיליתי ואפילו המלצתי לראות אנימה.