8 תשובות
מה למי אכפת תעשי את זה
אנונימית
כל עוד אף אחד לא יודע
אנונימי
סתם תעשי מה שבא לך
אנונימי
יחסית...
שואל השאלה:
למה יחסית?
למה יחסית?
אנונימית
אם זה נראה לך יפה לכי על זה!!
חחח אני קבוע עושה סטורים בגינה בבית ובבריכה בבית אפילו בחורף כיאלו אני מינימום בזקינטוס אין בעיה עם זה לדעתי
אנונימי
לא לכי על זה
באותו הנושא: