10 תשובות
זה סבבה אף אחדלא באמת שם לזה לב
לא ואל תשימי על אף אחד אם אהבת והיא יפה בעינייך תעלי
מה פתאוםם פאדיחה . תעלי אחותי
שואל השאלה:
חיים שלי אתןן אמאלה אבל זה לא פאדיחה לשים משקפי שמש בבית חחח מפחדת שיצחקו עליייייי
אנונימית
לא למה שיצחקו , וגם אם כן שימי ז*ן. בקיצור אם יצאת יפה בטוחה שכןואת רוצה אז תעלי. מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי ולשלוח את התמונה ואני אגיד לך אם יפה או לא
חחח לא
תעלי מה שבאלך עמוד שלך
סבבה בכיףף יא מהממת
מה פתאום פדיחה זה מקסים תעלי
זה קרינג משקפי שמש, אז כן
שואל השאלה:
אני ממש אהבתי את התמונה אני העלתי כבר תודה רבה לך אהובה שלי )))
אנונימית