7 תשובות
באמת קראתי ואני מתבאס בשבילך, מבין לגמרי מה שאמרת. אני מניח שאת עושה איזשהו משהו כדי לטפל בזה ואם לא אז אני ממליץ לך, כי מאיך שזה נשמע - את נראית טוב, גם בנים מתחילים איתך והכל
ודרך אגב, גם נגיד אם את לא נראת טוב, זה בסדר ויש הרבה אנשים כאלה
אפשר להצליח לא משנה איך נראים, הכי חשוב שתאהבי את איך שאת נראת, במיוחד שאת נראית טוב
דבר ראשון אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת כל אחת שונה ויפה בדרך שלה
צריך להבין שמה שאת רואה בטיקטוק הכל פייק, וזה גם אחוז קטן מהאנשים שאולי יותר יפים ובנות עם גוף יותר יפה, אבל רוב האנשים הם ממוצעים ולא כל אחת צריכה להראות כמו דוגמנית בול אותו דבר, העולם היה משעמם
גם ככה המודל דפוק חושבים שיש רק דרך אחת ליופי אבל זה ממש לא נכון
אולי לבנתיים תעזבי את הטיקטוק עד שתלמדי לאהוב את עצמך כמו שאת3>>
סלחו לי על הכנות.
מה שאת יכולה לקבל תקבלי מה שאת לא מסוגלת מותר לך את אנושית ובנוסף גם מותר לך לשנות, אני בטוחה שכל ה"כוסיות" האלה עשו דבר או שניים ואם זה לא יזיק לך וכן יגרום לך להיות שלמה עם עצמך עופי על זה, בשבילך!! וודאי שאת אמורה לעבוד על עצמך בדברים שאת מודעת ומכחישה ואולי גם בדברים שאת לא מודעת או לא רואה או עדיין בטוחה שמכער אותך לפי דעתך אבל בסופו של דבר זה עושה לכולנו הנשים טוב, ואנחנו יכולות לשדרג ולשפצר הכל, (כולנו כולל כולנו זקוקות לחיזוק פה שם, לא חטאנו בזה, אז קפצו לי מי שעושה מינוס) בשבילנו! לא בשביל הטיקטוק. שכשתסתכלי במראה תאהבי את מה שאת רואה. אבל תנסי לקבל את עצמך טבעית תני צ'אנס.. אחר כך תעשי מה שאת חושבת לנכון
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
הבעיה בהפרעת גוף דיסמורפית שלא משנה כמה שינויים אני אעשה או הזרקות או מה שזה לא יהיה אני אף פעם לא יאהב את עצמי
ואני פשוט שונאת בעצמי כל דבר שקיים אצלי אפילו נקודת חן ברמה כזאת
אנונימית
אז מצטערת אחותי שלא הבנתי אותך נכון, אני לא מכירה את ההפרעה.. וטוב שאת במודע למצב הקיים.
יש לזה טיפול? את מטופלת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מטופלת בהפרעות אכילה וזה נגרם מהפרעות אכילה
אז אניבטיפול אבל לא ספציפי לזה
אנונימית
את חושבת אולי שאת צריכה טיפול נוסף? שמעי אני מבינה שזה נגרם מאובססיה כלשהי (במקרה שלך משקל) ומשם נוצר עוד קושי כלשהו שנגרר מהפרעה אחת להפרעה אחרת, יש לי משהו דומה.. זה לופ.. תנסי לעזור לעצמך במה שצריך, זה לא בושה, תבקשי עזרה, תבקשי לאט תצאי מזה❤
אני משכתי את הזמן וזה עשה לי נזק, כמובן שאני מתחרטת זה אצלי אבוד די מאוחר לי מדי הנזק נעשה
ואת הכי שווה שיש ולהתעסק סביב זה לא יתרום לך, באמת. לא מגיע לך מגיע לך להיות מרוצה ממי שאת
אנונימית