6 תשובות
לשמוח
בני אדם נהרסים עם הגיל, את לא
בני אדם נהרסים עם הגיל, את לא
אנונימי
תהיי שמחה את תראי צעירה כל החיים והחלק הכיפי של זה הרבה יותר ארוך מהחלק של עכשיו
חחח תראי את הטוב שבדבר.באמת שטוב להראות קטנה.כשכולם יתבגרו את תראי יותר צעירה
תחשבי על שאת תהיי בת 40 יגידו שאת נראת בת 33
ובכללי אין לך מה להתייחס לאנשים כאלו, פשוט תתעלמי מהם
ובכללי אין לך מה להתייחס לאנשים כאלו, פשוט תתעלמי מהם
אותו דבר פה , רק אומרים לי שאני נראת יותר מבוגרת
אני אצטרף לשאלה
אני אצטרף לשאלה
אותה בעיה פשוט צחקי על זה או שתעני על זה בציניות לא להתרגז
באותו הנושא: