9 תשובות
כנראה שהוא גודל, זה קורה בדרך כלל בסביבות הגילאים האלה :)
זה טבעי אל תדאגי
כן גם אני נבהלתי מזה, הכל טוב
הכל טוב
זה גודל וזה בסדר
זה גודל וזה בסדר
בגיל ההתבגרות, בדר"כ יש גושים בשדיים, אבל אם את מודאגת הכי טוב ללכת לרופאה
לכי לבדיקה גם לחברה שלי היה את זה
הכל בסדרר
מזל טוב? (אני לא בטוחה אם זה סיטואציה שאומרים את זה אבל כאילו ממחזור אומרים קיצר הבנתן?)
מזל טוב? (אני לא בטוחה אם זה סיטואציה שאומרים את זה אבל כאילו ממחזור אומרים קיצר הבנתן?)
זה טבעי לגמרי אבל אם אם זה באמת מלחיץ אותך אז בדיקה אצל רופא נשים לא תזיק.. הוא בודק בדיוק שניה ואומר לך אם יש סיבה לדאגה
זה אמור להיות ככה
באותו הנושא: