6 תשובות
כן בטח זה בא עובר אחרי כמה ימים (או לפני זה ממש תלוי כאילו אין לזה ממש זמן או משהו)
כן
פשןט רם כזה נותנים מכה באזור הפיטמה זה כואב
הכאבים ישארו לכמה שנים כזה
כן, בטח שיש!
אצל כל אחת הזמן שזה קורה, משתנה.
לאחת יהיו כאבי גדילה בחזה למשך יום וחצי,
ולאחרת למשך שלושה ימים. זה תלוי בגוף של כל נערה.

הכאבי גדילה שלי לא היו כמו מי שמעליי כתבה ^
אלא זה פשוט .. לא יודעת להסביר, זה כאב לא מוסבר.
בשד עצמו, הפיטמות לא נכנסו בשום שלב לסיפור.
^כן התכוונתי שכאילו זה מרגיש מתחת לפטמות כזה לול
שואל השאלה:
אוקיי, ממש תודה שעניתן❤
אנונימית
שואלת השאלה -
בבקשה!