9 תשובות
לא רוצים לעלות אותה בגיל מוקדם
לפעמים הוא לא הספיק להתפתח או משהו זה שיקול של ההורים והגננות אנערף
כאלו שנולדו בסוף שנה
בעיה בהתקדמות המוחית נגיד לקח לה זמן לדבר והיא לא הייתה בקצב
אנונימית
חלק משאירים אם הם צריכים עוד להתפתח וחלק משאירים אם הם נולדו בסוף שנה או תחילת שנה, ואז אפשר לבחור אם להשאיר אותם או לא
שואל השאלה:
חברה שלי נולדה קרוב לתאירך שלי אבל שנה אחורה כיאלו אני נולדתי בקיץ 2007 והיא נולדה בקיץ 2006
חברה שלי נולדה קרוב לתאירך שלי אבל שנה אחורה כיאלו אני נולדתי בקיץ 2007 והיא נולדה בקיץ 2006
ילדים שנשארים שנה בגן הם ילדים שלא מוכנים מספיק לעלות לכיתה א' או שעוד לא מפותחים מספיק, אז משאירים אותם שנה נוספת בגן
אצלי זה אותו דבר עם חברה, רק ששתינו נולדנו בחורף. אני 2006 היא 2007
אני הייתי ילדת סוף שנה, אם הייתי עולה לכיתה א' הייתי הכי קטנה שם אז נשארתי עוד שנה
באותו הנושא: