5 תשובות
בטח חושב מה לענות או רוצה שיצא תמונה יפה חחח
גם אני עושה את זה לפעמים
כנראה שהוא משקיע בתמונה ולוקח לו איזה חמש דקות
אולי יש דיליי עד שזה שולח או שהוא מצלם מלא עד שיוצאת לו תמונה טובה.
כל מה שאמרו מעלי ותחשבי אולי זה שתי דקות מסטכלים עלייך אולי את שווה ואז שלוש דק להשקיע על יצירתיות
שואל השאלה:
חחח אני נראית טוב אבל אני שולחת תמונות חרא אז אין מה להסתכל יותר מדי
אנונימית