6 תשובות
אצלנו ביום תעודות יש שיחות אישיות של 10 דקות כל תלמיד (אין לימודים)
וואלה אצלנו תמיד משתנה בגלל הקורונה והכל אבל כן זה בערך ככה
עושים אצלינו עדיין, ובאמת לא מבינה את אלה שמשווים.. יש הרבה שלא נעים להם כי הם לא מרוצים מהתעודה אבל מכריחים אותם..
נראה לי שעדיף שזה יהיה כמו יום הורים - לדבר עם המחנך כמה דקות על המחצית.
אבל בסוף שנה לדעתי עדיף כרגיל.
לנו היה שיחה עם המחנכת כזה ואז חלוקת תעודות, או שזה היה ביום הורים? אני לא זוכר. בכל מקרה לא היו לנו לימודים וכאלה אותו יום
עשו לנו את זה ביסודי פעם אחת