38 תשובות
אני חושבת שזה מוגזם..
אני עמידה ועוד vip ועלה לי על שני כרטיסים 1360 אין מצב איפה את מסתכלת?
הוא מפורסם רצח מה את רוצה
שואל השאלה:
אני ראיתי באתר שלו ואני בשוקק אני מקווה שזה טעות בחישוב שלי
זה מראה ככה- 215,20 ואז עם סימן כזה של c עם שני קווים באמצע
אנונימית
שואל השאלה:
^^ לאיזו הופעה את הולכת?
אנונימית
רגע איך ראית אי אפשר בכלל לקנות
כנראה שהייתה מכירה מוקדמת למי קנה בעבר אבח כרגע אין (שאר האנשים שרוצים לקנות צריכים לחכות עד תאריך מסויים)
תצלמי רגע את המחיר

ואני לאירלנד
שואל השאלה:
אני בדקתי ברלין ב20 ליולי
אנונימית
קנית בעבר כרטיס לשם?
שואל השאלה:
^איך לשלוח פה?
אנונימית
שואל השאלה:
ולא קניתי כרטיס בעבר
אנונימית
אז המכירה חא התחילה עדיין בכלל אני לא יודעת איפה ראית
שואל השאלה:
אמאלה איך זה הגיוני אבל נכנסתי לאתר שבביו שלו ונכנסתי ל20 ביולי לברלין
אנונימית
ובדקתי בברלין הפ משתמשים ביורו וזה 773 ומשהו שקל זה לא 7000
תכף אבדוק לך אם יש
נראלי שזה פחות אין מצב שזה כך יקר
שואל השאלה:
אה אמאלה כי עשיתי באיזה מחשבון אחד וזה יצא 7000 ואגב, העמידה הכי קרובה נקראת
early entry premium standing vip?
אנונימית
לא זוכרת עם פרימיום אבל כן כמעט קניתי את זה אבל בגלל שהאתר דפוק ומבלבל השגתי עמידה מוקדמת וי אי פי אבל יותר רחוק
שואל השאלה:
אוקיי הבנתי תודה רבה רבה לך
אבל זה לא טיפה מוזר שעדיין נשאר את זה? זה בדכ ממש מהר נגמר
אנונימית
כל הטיול לברלין עלה ל 7000
באירלנד עוד נשאר אבל שניה אכנס לאתר של הארי ואראה
מסתבר שעוד יש ולא יודעת אולי לא עוד הרבה רצו לקנות גם לאירלנד נשאר במכירה מוקדמת עוד תקני שלא יגמר לך
שואל השאלה:
אוקיי וואו תודה רבה רבה לך
אנונימית
תקשיבי בדקתי עכשיו לא ראיתי שיש כרטיסים בכלל נגמר
זאת בושה למה מי הוא אנשים זה לא שפרדי מרקורי ומייקל גקסון קופצים מהקבר שלהם לבמה שלו מה זה המחיר הזה
תרגעו היא טעתה המחיר לא 7000 אלא שבע מאות ומשהו אתם קופצים בלי לדעת היא שאלה לא אמרה ובדקתי לה
זה עדיין מחיר מעפן
אולי אבל זה לא 7000 וזה גם תלוי על מה היא הסתכלה על ויאיפי או סתם מקום
עמידה ? או ישיבה?

וזמרים בארץ לוקחים יותר טוב? עומר אדם עולה מלא

נכון שאין טיסה אבל זה עדיין בשביל מי שנגיד בא מרחוק צריך מלון וכו
אף אחד לא ישלם כל כך הרבה
זאת גזלה!
זה לא עולה ככה
מה לא נראלי הגיוני.. אני תכננתי לטוס להופעה שלו בלונדון וזה היה בין 500-1500..
כי זה לא עולה 7000 תקראו את התגובה שלי תראו כמה
גסטין ומאלומה לוקחים פחות ועומר אדם תמיד לוקח המון זה לא הפתעה אבל חות ממנו ומעדן חסון המחירים להופעות בארץ ממש אחלה
תכלס הרוב נורמלים
תראי אני לא יודעת למה חח זה לא הוא מחליט
^^^^מניחה שיש לו השפעה על זה אבל שיתפאדל