9 תשובות
תגידי שבגלל הקורונה לא רוצים שתלכי
היי, לא אגיע מחר מבחירה
מקווה שתצדיקי במשוב ❤
מקווה שתצדיקי במשוב ❤
אנונימי
דבר ראשון את לא חייבת לרשום שום דבר ואם היא שואלת אז תאמרי שנחשפת לחולה מאומת והיית צריכה להישאר בבית עד תוצאות הבדיקה
דבר שני פשוט תאמרי לה שאת לא מרגישה ככ טוב היום
דבר שני פשוט תאמרי לה שאת לא מרגישה ככ טוב היום
שואל השאלה:
חחח ממש תצדיק
חחח ממש תצדיק
אנונימית
שואל השאלה:
תודה תודה חבריי
תודה תודה חבריי
אנונימית
תגידי שאת רוצה להתכונן לחרמון
אם היא תגיד שההורים שלה פוחדים מהקורונה המורה תשאל את ההורים יא-
תגידי שרתם נוסעים לחופשה של כמה ימים וזהו לא צריך לשקר...
תגידי שבגלל שקר ויש התפרצות קורונה החלטת להישאר בבית
באותו הנושא: