7 תשובות
איך שנהוג אצלכם בכיתה...
אם תכתבי באנגלית ויהיו פשלות זה יהיה קצת מביך אז הייתי כותב בעברית כבר..
אני יכולה לעזור לך אם את רוצה
עברית
עברית
ST.
שואל השאלה:
אבל לא בטוח שאני ארשום נכון..
אנונימית
עברית
עדיף באנגלית